AC

Popular TV Show Shouts Out Local Baseball Team
So I'm watching Tuesday night's episode of The Conners, which is the spin-off of the former Roseanne show and heard a cool shout out. I almost didn't believe what I heard so I rewound the show about 10 times to make sure, then I sent this clip to Leo to see if he heard what I did? lol…
Insane Inflatable 5K 411
It's coming back and we could not be more excited! If you've ever thought about running a 5K but have been hesitant, this is the thing for you. I'm talking about the INSANE INFLATABLE 5K! I'm not even a runner but bouncing around in what I call 'adult bouncers' sounds l…
What Else Is There Besides A Coffee Bar?
Can I say I love this look? I love the latest 'coffee bar' trend and as much as I would love to be a part of it, unfortunately I cannot. Why? Because I don't like coffee. I literally drink a cup of joe in the morning when I get to work for a pick me up and that is the extent of it. I …
I Need YOU To Help Me Out With Suggestions
Alright so I totally jumped on the bandwagon and watched YOU on Netflix over the holidays and on my vacation! I saw so many posting about it on social media and thought yeah whatevs I'll give it a shot. Holy cow, season 1 episode 1 I was hooked! I legit stayed up until 4 a.m. a couple of nights…
Nothing Can Test Your Relationship Like….
fixing a stupid toilet. Ok I had to. Got a few honey-do projects going on at home right now and I had to throw it out because I know so many of you can relate. Nothing can test your relationship like....projects like this. Gross bathroom matters that need the man of the house's attention. lol
B93 Jams For Kids Radiothon
We are broadcasting live for the next 2 days from Medical Center Hospital, YOUR Children's Miracle Network Hospital, asking you to donate what you can. You will be hearing stories of families who have children who were treated here locally or who have needed the equipment, the Giraffe Beds, the spec…
Black Violin To Perform At The Wagner Noel
Black Violin is coming to the Wagner Noel! ICYMI it this morning, we had Jenny from the Wagner in to tell us all about this exciting event coming up on Wednesday November 13th. Who are Black Violin? They are an American hip hop duo who hail from Florida and are classically trained on the violin and …
Dia De Los Muertos Day At Fiddlesticks Farms Tomorrow
Make plans to have some fun on the farm this Saturday, November 2nd as they will be celebrating and honoring our deceased loved ones with a Dia de los Muertos day. Last year was the first year for the Fiddlesticks folks to have a make-shift altar and have visitors to the farm bring items in honor of…
How Lazy Can We Be?
You have to check out one of my fabulous department store finds! A 'hands-free smartphone holder.' My daughter found this when we were out and about shopping the other day and straight up wanted me to buy it for her. lol As if she needs any more excuse to be on her tablet more. Smh.
I Wanna Be LIke Brizzown!
When I grow up, I want to be just like Chris Brizzown! Wait what? Did I just say that? That is the ONE and ONLY time I will ever say those words so don't flatter yourself Brown.

Load More Articles